Reiselivs-PR

VMiskreifiske (5)

Enten du representerer en destinasjon, en attraksjon eller en servicebedrift innen reiselivsbransjen vil du alltid måtte jobbe aktivt med kommunikasjon for å nå ut til dine potensielle besøkende. Om ikke kommunikasjonsgrepene og dine PR-tiltak er alternative, spissede eller interessante nok, kan det i et stadig mer konkurranseutsatt marked bli vanskelig å vise hva du har å tilby dine kunder. Konsekvensene er at du trekker langt færre antall besøkende enn du kunne.

Ribalta har lang erfaring med kommunikasjonstiltak mot nettopp turister og aktive reisende. Vi har kreativiteten og arbeidsmetodene for å oppnå oppmerksomhet i de viktigste kanalene, enten vi snakker om digital direktekommunikasjon eller redaksjonell PR. Vi assisterer deg igjennom hele prosessen med å presentere dine mest interessante sider til et størst mulig publikum. Våre PR-metoder vil gi deg vesentlig mer troverdig oppmerksomhet for pengene enn tradisjonell markedskommunikasjon som f.eks. TV/redioreklame og annonser.

Enten du benytter deg av nyhetsbrev, pressemeldinger, sosiale medier, kundemagasiner, arrangement eller events – eller kanskje en miks av alle – vil du kunne nå ut til et langt bredere og mer reiselystent publikum. Vi hjelper deg med å komme i gang, gjør deler eller hele jobben for deg.

“Ribalta PR har jobbet tett med Gøta kanal de siste tre årene og har både utarbeidet vårt PR-materiale og gitt oss kreative innspill til hvordan vi kan forbedre vårt PR-arbeid i Skandinavia. Dette har blant annet gjort oss mer synlige, og gitt oss mer og bedre dekning i media. Vi anbefaler Ribalta PR på det varmeste!” Anna Meyer, markeds- og informasjonssjef, AB Göta kanalbolag

Kontakt oss i dag for en uforpliktende prat om hvordan nettopp ditt turistmål kan bli en ny hit blant ferierende fra hele Skandinavia!