Ribalta PR AS har både fått en ny eierstruktur og noen nye kunder på nyåret.
Nytt fra tidligere er at Frederik Finnes forlater Ribalta PR AS for å søke nye utfordringer, og hans aksjer er nå tatt over av daglig leder Atle Gulbrandsen.
– Vi vil takke Frederik for innsatsen siden vi startet Ribalta for fem år siden. Han har bidratt til at Ribalta har blitt en stor suksess, og vi ønsker han lykke til videre, sier styreleder og medeier i Ribalta PR AS, Stein Rømmerud.
Ribalta har de siste årene knyttet til seg flere dyktige samarbeidspartnere, som nå kommer til å jobbe enda tettere med selskapet i tiden fremover. Som tidligere har vi et tett samarbeid med designer Morten Brinchmann, som gjør layout for Ribalta, vår faste fotograf, Benjamin Ward, fortsetter og journalister som Silje Lindsveen med flere bidrar med tekstarbeid. Ribalta kommer også til å samarbeide med Frederik Finnes og byrået Ehrenberg Kommunikation, som også har kontorer i Sverige, Danmark og Tyskland.
– Det har vært spennende, utfordrende og lærerikt å få være med på oppstarten og driften av Ribalta PR de siste fem årene. Det er derfor med et visst vemod at jeg slipper taket nå. Samtidig ser jeg frem imot å samarbeide med Ribalta-teamet når muligheten byr seg, sier Frederik.
Andre nyheter er at Ribalta den siste tiden har gjort avtaler med Peugeot, Dekkmann og racerfører Dennis Olsen.
– Vi har akkurat lagt bak oss nok et godt år med solid økonomi, og oppdragsmengden for 2016 ser svært lovende ut. 2015 ble preget av økt oppdragsmengde og økt omsetning, men resultatene må vi komme tilbake til når årsregnskapet er klart, avslutter Stein Rømmerud.