Ribalta (it.) [ribalta:] italiensk for rampelys.
Navnet er ikke tilfeldig. Ribalta er et lite, men offensivt kommunikasjonsbyrå som hjelper deg «ut på scenen og frem i rampelyset».
Ribalta PR er et fullservice kommunikasjonsbyrå som drives av den erfarne kommuniksjonsrådgiveren, journalisten, TV-kommentatoren og racerføreren Atle Gulbrandsen. I tillegg har selskapet en stor stab av frilansere innen blant annet video, foto og tekst.
Ribalta kan hjelpe din bedrift med alt fra strategiarbeid til operativ bistand.
Ribalta leverer tjenester som content marketing (innholdsmarkedsføring), videoproduksjon, kundemagasiner, pressemeldinger, nyhetsbrev, medietrening, sosiale medier-ansvar, stakeholderseminarer, kommunikasjonsstrategier, kriseberedskap med mer.
Ribalta har kompetansen, erfaringen, kontaktnettet og kreativiteten som skal til for å skape effektiv kommunikasjon mot massemedia og interessegrupper i dine omgivelser.
Som tidligere motorjournalist sitter Atle Gulbrandsen også på en unik spisskompetanse og nettverk innenfor automotive, men Ribalta har også flere kunder innenfor helt andre bransjer.
Ribalta så dagens lys den 1. januar 2011, og har samarbeidet med en rekke selskaper som Shell/St1, Continental, Stihl, Audi, Volkswagen, Skoda, Dekkmann, Strømmen Storsenter, Hyundai, Univar, Peugeot, Cramo, Reitan Gruppen, Thule, Norboat, KNA og Norges Bilsportforbund. Vi jobber også utover Norges grenser, og har blant annet samarbeidsbyråer i flere nordiske land.
Les mer om Atle Gulbrandsen her:
Atle Gulbrandsen
Daglig leder
Assosierte rådgivere
Stein Rømmerud
Tidligere styreleder i Ribalta og Adm. dir i Coca Cola Enterprises Norge
Morten Brinchmann
Grafisk designer
Benjamin A. Ward
Foto og video
Peter Bryng
Video