2013 er allerede godt i gang, og vi har oppdatert referansesiden med noen nye kunder vi har jobbet med den siste tiden.
Norboat er en ny kunde av Ribalta, som vi gleder oss til å jobbe mye med. Norboat er interesseorganisasjon for norsk båtbransje, og Frederik Finnes i Ribalta sitter på mye kunnskap og kompetanse om båtbransjen etter å ha vært Nordens mest publiserte båtjournalist i ti år.
– For en som har båtfaglig bakgrunn er Norboat en veldig spennende kunde å jobbe med. Vi gleder oss til å jobbe med viktige bransjespørsmål og store båtmesser i tiden fremover.
Før jul gjorde vi en jobb sammen med Norges Bilsportforbund (NBF). Utfordringen vi fikk var å gjøre et PR-stunt som gjorde at norsk bilsport fikk mye mer mediedekning enn sporten vanligvis får.
– Vi tok derfor utgangspunkt i en internasjonal rankingliste som viser at Norge er verdens beste rallynasjon. Dette budskapet solgte vi inn til flere medier, og resultatet var formidabelt, sier Atle Gulbrandsen fra Ribalta.
Nyheten ble omtalt i de fleste store medier, generalsekretæren i NBF var gjest hos TV2 Sport, det var intervjuer på P4 og totalt nådde nyheten nesten 4 millioner mennesker. 56 artikler over hele landet stod på trykk, og annonseverdien var på over tre millioner kroner.
Ribalta har også jobbet litt for dekkfabrikanten Continental i det siste, og avtaleboka er full med spennende jobber fremover!