Det har vært en hektisk, men morsom start på året for Ribalta PR AS. Vi har blant annet arrangert en pressekonferanse for Viasat i forbindelse med starten av årets VM-sesong i rallycross.
Det var fullt hus da Viasat og Ribalta inviterte til pressekonferanse med Petter Solberg, Andreas Bakkerud og Tord Linnerud på Ullevål Stadion i april. Atle Gulbrandsen fra Ribalta jobber også for Viasat, og var derfor et naturlig valg som ordstyrer.
Journalister og fotografer fra NRK, TV2, NTB, Bergens Tidende, VG, Dagbladet, Bilforlaget, Racing, Smaalenene, Viasat og P4 var på plass, og mediedekningen fra pressekonferansen hadde en annonseverdi på ni millioner kroner.
Det har ellers vært en hektisk vinter med mye morsom jobbing for våre faste kunder som Shell, Continental, Stihl, Harald A. Møller AS, Isachsen Motorsport, KNA, Univar, Strømmen Storsenter, Wee Gruppen og Cramo.
Vi har blant annet laget det aller siste PitStop på papir. PitStop er Univars kundemagasin, som startet under navnet Peilepinnen (og utgitt av Shell) i 1990. Etter 25 år på papir vil PitStop i fremtiden komme ut som et digitalt nyhetsbrev fire ganger i året.
Også har vi fått et par nye kunder, men det kommer det mer informasjon om senere.